abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12036962
Wat doe jij als iemand je verteld meer voor je te voelen dan jij voor diegene....
Laat je die persoon dan een beetje links liggen...
Of ga je op de oude voet verder en hoop je dat het vanzelf weer overgaat?
  zaterdag 26 juli 2003 @ 21:29:45 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_12036993
in ieder geval duidelijk zijn dat het gevoel niet wederzijds is...

maar ook niet zo lullig zijn om helemaal nix meer te laten horen, vrienden kan je altijd blijven

op de oude voet verder gaan dus

♥ || Baby catcher in training || ♥
  FOK!fotograaf zaterdag 26 juli 2003 @ 21:32:49 #3
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12037044
had zo'n situatie....
(ongeveer)

en we zijn gewoon op de oude voet verder gegaan..
gewoon als vrienden...

zit een heel verhaal omheen tis heel ingewikkeld allemaal..... (zie een door mij geopend topic)

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_12037056
Ik vind dat moeilijk, ik voel me dan altijd wat ongemakkelijk, en waar ik bij een gewone vriend gewoon zou voorstellen om naar de film te gaan durf ik dat bij die persoon dan niet meer, uit angst om hem 'aan te moedigen' of andere verkeerde signalen te geven.
Meestal wordt alles na verloop van tijd wel weer normaal, vooral als diegene een ander meisje vindt. Maar in het begin is het altijd wel wat ongemakkelijk.
pi_12037111
Altijd duidelijk zijn en blijven...

Vrienden altijd leuk hoewel dat bij mannen wel eens moeilijk is..
Gezien ze vaak dan toch wel azen op meer dan vriendschap..

Dat vind ik wel vervelend soms...

*vind cq. vond*

maar er gaat niks boven duidelijkheid en waarm zou je niks zeggen?
Vind dat al vreemd overkomen?
Bedoel waarom niet dan?

zucht
  zaterdag 26 juli 2003 @ 21:36:53 #6
62198 BlaBaReT
Slap ouwehoeren is ook kunst
pi_12037128
Nou, je kan je af en toe behoorlijk k*t voelen door dat soort dingen!

-edit- ga ff ergens anders spammen
Ze vraagt of je afstand neemt of juist niet.. niet wat je hobbies zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 26-07-2003 21:38]

[url=http://www.live365.com/stations/yurikoerts]URL: Slap ouwehoeren is een vorm van kunst[/url]
  zaterdag 26 juli 2003 @ 21:38:42 #7
59009 paullo
vini vidi vici
pi_12037159
Gewoon dwingen godver
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_12037168
aldus laatste exen:

minder aandacht schenken dat er wat "achterdocht" komt / niet reageren op smsjes ofzo.
daarna als hij er over begint het zeggen dat ze minder voelt of dat soort kwalen.

Reactie van mij: boos, schreeuwen over aan het lijntje te zijn gehouden en dan zelf ontdekken dat je eigenlijk ook nix voor ze voelde maar dat je alleen ("het woord") vrijgezel niet wou zijn

Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
  zaterdag 26 juli 2003 @ 23:53:50 #9
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12039439
Ik heb een heel bang vermoeden dat ik nu ook in zo'n situatie ben gerold... en ik voel me daardoor best wel euhm... -kut- ..;(
(Op dit moment)... Dat moest ik eventjes in dit topic kwijt (ze leest het ook maar hopelijk begrijpt ze dat)!
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 21:36 schreef AngelWings het volgende:
...
maar er gaat niks boven duidelijkheid en waarm zou je niks zeggen?
Vind dat al vreemd overkomen?
Bedoel waarom niet dan?
Dat is heel belangrijk, en ik ben ook blij dat ze dat kwijt wilde!
Toch hoop ik echt dat ik haar niet kwijtraak, maar da's mn natuurlijke reactie (dat snapt zij denk ik ook wel nu ze dit leest (eigenlijk weet ik dat al omdat we er net meer dan een dik uur over hebben gepraat op MSN... Wat heel fijn was...)
...That makes kinda two of us...
pi_12045409
ik heb ook net te horen gekregen dat het niet wederzijds is.

En eigenlijk voelt het fantastisch, gek he? Ik was niet helemaal zeker van mijn gevoelens over haar, en er waren wat dingen waar zeker over gepraat moest worden.

Dat hebben we net gedaan, het was niet wederzijds. Aan de ene kant wel jammer, maar ik weet van mezelf dat ik het geprobeerd heb, en dat ik niet de meest bijzondere meid die ik op dit moment ken heb laten schieten door niets te proberen.

We gaan verder als goede vrienden (dat waren we hiervoor al wel), de komende tijd zien we elkaar een poosje niet ivm vakanties en werk, maar goede vrienden zie ik helemaal zitten

Moest het even kwijt .

zondag 27 juli 2003 @ 14:57:20 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12046304
Euhm voor de laatste twee ik denk dat de TS wat anders bedoelt. Hoe ga je er mee om als iemand anders (een goede vriend(in) ofzo) verliefd op je wordt en je dat vertelt. Neem je dan wat afstand of zoek je het juist of.. hoe ga je daar mee om.
pi_12046934
OK, zoals het Frenkie het bedoelde:

ik heb ooit meegemaakt dat ik leuk vriendschappelijk omging met een meid. Op een gegeven moment begon ze me iedere dag te bellen, terwijl ik haar echt niet zoveel te vertellen had.

Ik had een beetje mijn vermoedens, maar ik wist ook dat ze een vriend had, dus ik dacht dat ik spoken zag.

Ik een keer naar haar toe, (zij woont in Den Haag, ik in Enschede). Daar blijven slapen vanwege de afstand. Leuke dingen gedaan dat weekend. Zaterdagavond op de bank begon ze me te masseren e.d.. Toen heb ik duidelijk de boot afgehouden maar niet met woorden, want ze wilde wel verder gaan.
Later lagen we in bed, zij in haar kamer, ik in de woonkamer. Toen probeerde ze weer wat. Weer de boot afgehouden. Ik zag haar als vriendin niet zo zitten.
Die zondag nog leuke dingen gedaan. Toen we zondag afscheid namen op het station, en ze begon te huilen, ging er toch echt een lichtje branden bij mij, maar nog steeds had ik mijn twijfels. Ze had immers een vriend, en misschien is ze gewoon vriendschappelijk op een andere manier. Maar waarom probeerde ze me dan in bed te krijgen etc. etc?

Die woensdag daarop belde ze me, d'r was iets wat ze eigenlijk niet wilde vertellen. Toen heb ik maar gezegd dat ik wel wilde raden, en dat zij dan maar moest zeggen of ik het goed had. Nou in een keer raak natuurlijk. Ik heb haar keurig verteld dat het niet wederzijds was. Gewoon, dat het gevoel er niet was. Ze snapte het wel, en wilde een tijdje afstand. Prima. Leuk gesprek verder gehad. Afgesproken dat zij weer contact zou opnemen, als het bij haar wat gezakt was. Die maandag erop belde ze weer. Ze was er overheen zij ze.

Nog een paar keer langsgeweest, leuk bellen enz. Maar toen ik vertelde dat ik een leuke dame op het oog had, heb ik nooit meer wat van haar gehoord . Terwijl ik toch echt niets meer aan kon merken. Nog een paar keer contact opgenomen, maar het moest nu steeds van mijn kant komen.

Ze zit nu voor een paar maanden in de USA, ze zou nog mailen, maar nooit iets teruggehad. Ik laat het hierbij. Ik laat het voorlopig maar op een dun pitje branden, en als ze terug is uit de USA, zal ik nog een keer contact opnemen. Maar als het dan weer zo gaat, dan stopt het gewoon.

Kortom voor de topicstarter: gewoon eerlijk vertellen dat het niet wederzijds is, dat het gevoel er niet is. En dan maar samen beslissen om even wat afstand te nemen, want nadat jullie het er over gehad hebben, verandert er wel degelijk wat. Zij is nu het meisje dat verliefd op je was/is en jij bent degene die aangegeven heeft dat het niet wederzijds is. Geef het tijd om weer terug te gaan naar de situatie goede vriend-goede vriendin. Niet links laten liggen of ze een of andere rare ziekte heeft, maar wel duidelijk even afstand nemen. Die balans zul je zelf moeten vinden. Succes ermee.

Btw: dit speelde zich in februari en maart dit jaar, dit meisje is niet dezelfde als die van mijn andere post.

zondag 27 juli 2003 @ 15:34:50 #13
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_12047025
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 21:28 schreef cos-micV het volgende:
Wat doe jij als iemand je verteld meer voor je te voelen dan jij voor diegene....
Laat je die persoon dan een beetje links liggen...
Of ga je op de oude voet verder en hoop je dat het vanzelf weer overgaat?
In ieder geval niet dood zwijgen/negeren or what so ever. Gewoon over praten en op een voorzichtige (lees: tactische) manier duidelijk maken dat je die persoon wel graag mag (tenminste, dat neem ik aan), maar niet op die manier.
Smell the flowers while you can....
  zondag 27 juli 2003 @ 15:45:12 #14
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12047192
Praten doet wonderen dan, goed uitleggen wat jij voelt en ook aan de ander vragen of hij denkt dat het de vriendschap te erg zal beinvloeden ed.

Het ligt er ook erg aan hoe eerlijk beiden zijn.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 27 juli 2003 @ 16:49:45 #15
52485 guttunge
Murphy's Son
pi_12048228
Zoiets als "Sorry, maar het is niet wederzijds" en dan gewoon verder als vrienden. Als de andere dat nog wil natuurlijk. Voor hem/haar is het tenslotte lastiger, want die wordt dan steeds geconfronteerd met een onbeantwoorde liefde zeg maar...
Happiness Is A Temporary Chemical Imbalance Of The True State Of Mind...
  zondag 27 juli 2003 @ 17:22:09 #16
62198 BlaBaReT
Slap ouwehoeren is ook kunst
pi_12048789
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 21:36 schreef BlaBaReT het volgende:
Nou, je kan je af en toe behoorlijk k*t voelen door dat soort dingen!

-edit- ga ff ergens anders spammen
Ze vraagt of je afstand neemt of juist niet.. niet wat je hobbies zijn

mijn verontschuldigingen voor m´n collega die helaas gelooft dat je door te spammen meer luisteraars kan krijgen.

hij heeft al klappen van ons gehad hiervoor

[url=http://www.live365.com/stations/yurikoerts]URL: Slap ouwehoeren is een vorm van kunst[/url]
pi_12051003
zeg in elk geval NIET dat je 'm meer als een soort broertje ziet

of slappe smoezen verzinnen, zo van "ik ben er nu nog niet aan toe" ofzo

zondag 27 juli 2003 @ 19:33:18 #18
61996 MisszJ
You can look but...
pi_12051078
Op oude voet verder gaan, maar wel voorzichtiger zodat je ze geen vals ehoop geeft...dusse niej aant lijntje houde snap je?
Mja...lijkt me niet dat je dat doet.....
It's never where you think you'll find it
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=61996
  zondag 27 juli 2003 @ 21:56:10 #19
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_12054157
Ik heb geen idee eigelijk, nooit in zo'n situatie gezeten eigenlijk...

Ik denk toch dat ik mijzelf wat afstandelijker/geslotener op zou stellen zodat ze geen hoop krijgt en als ze het mocht vragen dan vertel ik haar gewoon de waarheid...

Maarjah dat is nu nog theorie...

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')